CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 26, 2011

cintaku pada yang satu

apabila aku jatuh cinta lagi~~
aku lupa pada semua kesusahan yang pernah aku alami
aku lupa tekad yang pernah aku sematkan
aku lupa pada niat utamaku
aku lalai lagi~~

ya..aku cinta padanya
sayang padanya
rindu padanya 
sehingga aku lupa lagi
itu adalah d0saku
y kian bertambah
aku leka..aku lupa padaMu 

jangan biarkan aku jatuh cinta
aku hanya mahu satu cinta dalam hidupku
perasaan cinta sememangnya ada
tetapi biarlah ia dibuang jauh disudut hati
ada j0d0h tak ke mana

tiada apa pun dengan cinta
niat kita paling penting
kita hidup untuk mati
bahagia didunia tak semestinya berkekalan di akhirat
sayangku seharusnya padaMu
bukan padanya y 'ntah pape ntah'
bila ditanya tentang 0bjektif cinta.
he kn0ws n0thing

sememangnya dia dihatiku
tapi ALLAH adalah segalanya padaku!!
cintaku pada yang satu~~

No comments:

Post a Comment