CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 25, 2011

aku sayang ALLAH

ya ALLAH..
aku dapat merasakan diriku ini sangat berd0sa padaMu 
hidup aku bergelumang dengan d0sa
bantulah aku..
aku sangat takut untuk berdepan denganMu
aku segan!!
ya ALLAH..
aku lalai selama ini 
ketike bergembira aku lupa padaMu
aku khilaf!!
ya ALLAH..
setiap masa aku merasakan hatiku ini melakukan d0sa
aku xdapat buang perasaan ini dari hatiku 
aku berd0sa ya ALLAH.....
perasaan ini setiap detikmenambahkan d0saku padaMu
aku xdapat mengelak
aku sedang melakukan zina..
ZINA HATI..
perasaan ini menggugat imanku padaMu
ya ALLAH..
bimbinglah aku..
bantulah aku..
sedarkan aku..
ingatkan aku..
ya ALLAH..
aku hanya ingin menyayangiMu
aku hanya ingin menyintaiMu
aku hanya ingin merinduiMu..
tiada yang lain melebihiMu
aku hidup keranaMu
aku hidup untukMu
ingatkan aku..ya ALLAH

1 comment:

  1. Assalam...
    sibukkan diri denganNya..
    InsyaAllah...
    Hati itu dicipta olehNya..maka Dia lah berhak keatasnya...

    ReplyDelete